love it or hate it

Hej bloggen, Idag blev du ju skolan , fick sluta tidigare vi skulle bara låna en bok på biblan sen sluta :D, då träffade jag Emma :), vi hängde på stan och lekte med livet :P, sen drog vi till min farmor och fick litte mat supergott, sen så åkte jag hem , träffade derin åkte till bby centrum hängde där en stund sen hem , nu kollar ja klart världens bästa film kan värkligen rekomendera confessions of a shopaholic :), ska kolla nu pussochkram från en glad robbinandersson,

i have promised my self not to fall in love but i think its to late,

och till er coola killar där ute som tror ni bara kan ta för er , en sak bara när ni säger bög till mig vill ja bara säga att ja inte bryr mig det minsta waste of youre time, för de där ordet är liksom so last year jag har lärt mig att skita fullständigt i vad andra tycker de fins bara en robbin andersson och jag tänker alltid vara jusst den robbin andersson ni " hatar så mkt"  så love it or hate it , jag går i väg med ett leende på mina läppar och huvet högt no mather what
peace ;)

Kommentarer
Postat av: derin! =D

HAHA, grejen är den att dem som har BÖG-FOBI blir oftast bögar i slutänden :) så de är ju dom som är GAYS! fuck 'em bror!<33

2009-11-02 @ 21:51:15
URL: http://dismail.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom är bara grymt osäkra!Det är rätt Robin du är grym som du är ,ändra inte på det för några mesar skull!Skicka dom till mig!

/Farbror Eddie

2009-11-03 @ 23:10:02
Postat av: Anonym

Dom är bara grymt osäkra!Det är rätt Robin du är grym som du är ,ändra inte på det för några mesar skull!Skicka dom till mig!

/Farbror Eddie

2009-11-03 @ 23:10:28
Postat av: Marina

bra du ska inte bry dig om vad folk säger, skit i dom dom är inte värda din tid.

Vet exakt hur det känns, det är bara att ignorera och bara le mot dom! ha en bra dag!

/marina

2009-11-04 @ 11:43:04
URL: http://maarinaas.blogspot.com
Postat av: jenny

Håller med Eddie! de som kallar dig bög är bara osäkra (antagligen på sin egen sexualitet) och har utav nån anledning ett stooort hävdelsebehov... STå på dig.

Faster jenny

2009-11-06 @ 14:08:55
URL: http://metrobloggen.se/attfangadagen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0