just den robbin

Hej bloggen, Idag så var de ju då skoolan filosofi hela dagen. Det var ju lungt sagt jobbigt, men ja e ju så duktigt så ja klarade det perfekt.Jag redovisade min tidnings artikel om Josef fritzl , Det gick väl bra men hatar att läsa upp saker högt.Men sen blev de sluta 1 timme tidigare drog hem och kollade på film, Sen åkte jag ner på stan satt där och degade i 30minuter.Medans jag väntade på mamma som komm vid halv sju då drog vi till skalberget.Sen har vi bara varit här och haft de trevligt.Och nu gör jag inget alls , funderar på att fota på porträttstudion någon dag.Men bara för skojs skulle man ser ju utt som en avkomma ifrån shrek men det är sånt som får lössa sig själv.Eller va tycker folket, Föresten så vill ja färga håret mörkbrunt.Nu ser man ju helt skottskadad utt i håret de går ju värkligen inte för sig.Men nu ska ja väl sluta tråkasönder ser , pussochkram från en glad trött robbinandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0