im falling appart

hejbloggen.:) Har inte skrivit på några dagar.Har sovit oss farmor hela helgen har typ inte gjort nått träffade vanessa en sväng i fredags det var trevligt, sen i går då (lördag så träffade jag min farfar soom ja inte träffar ofta alls det var jätte kul:?)sen så umgådes jag med min sara, Vi käkade kina muummss säger ja bara , sen var vi hemma oss min faster<3, och gjorde inte så mkt ja träffade mina anndra två små kussiner, sen åkte vi till farmor och träffade min lillasyster :), helt enkelt en trevlig dag.Idag åkte jag till bäckby treäffade derino ch andreas vi hängde bara vid fyrkanten och pratade sen gick ja hem med sunny <3 .Senare så gick ja till hkt och träffade derin vi var där och bara snackade :). nu sitter ja här och sjunger har inte kunna gjort de har ju varit sjuk.Älskar värkligen att sjunga men tror inte min familj gillar när ja sjunger flör ja sjunger inte direkt tyst:P, och inte fint heller men thats life :D, NU ska ja fortsätta med min sång pussochkram från en glad sångfågel vid namn robbinandersson ;)<3,


och till dig din pussy. youre so dead and gone fore me Fuck off ,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0