hejsan*

Hejbloggisen.Drog utt med derin till råby vi köpte min älskade mjukpepparkaka ;:) sockerkakasom smakar pepparkaka mumms så satt vi inne i råby biblotoket och ått de och drack hallon soda.Fypå oss ;:P sen åkte vi till bäckby och hängde igården sen gick jag hem.Sen har jag bara myst hemma nu ska ja spana på min älskade film twilight :). Har energidricka och chips myssspyss:).börjar 10 ii morgon så :). Snart fyller ja år ni sparar väl pengar till nått fint hoppas jag haha :)<3 pussochkram från en kvällspigg glad robbinandersson :)

Kommentarer
Postat av: jenny

din pappa älskade också sån färdigköpt mjuk pepperkaka, kommer du ihåg det? kram

2009-11-19 @ 13:40:57
URL: http://metrobloggen.se/attfangadagen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0