frtf på utflykt :D

Hejbloggen :). Är fortfarande på min "lilla uttflykt"Igår tog jag med mig roberts bror upp i bregen och klättrade som jag kallade det var vi ute och levde !fridlufsliv" hahaha de var skit kul för han ramlade på blötastenar, och hade hål i skorna och de var pissblött överallt så han var helt dyngsur och kall när vi kom tillbaka.Nu kallar han mig djävulsunge haha :P.Im a mean boy (A)de var faktiskt riktigt kul jag ska lägga utt bilder på honom när han kämpar tappert haha , när jag kommer hem :).Idag har jag inte gjotrt något alls bara tagit det lungt och äntligen kollat på flickan som lekte med elden.Den var sjukt bra faktikst.Snart ska jag väcka min sovande mamma och tvinga med henne till torp:).Sen blir de hemfärd runt klockan 3.Fyller ju år imorgon glömm mig inte?,jag ska träffa ewe ikväll och då ska vi fira mig ett jävla drag ska de bli :D.Sen blir de sova borta vart vi ska sova är lite av ett mysterium haha.Ni käner väl oss de blir väl sova i en lekpark eller buske någons stanns haha (A) nu ska jag kila kanske skriver ett inlägg i bilen på väg hem. Pussochkram från en taggad glad robbinandersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0