felfelfelfelfelfelfelfel

hej bloggen.Igår så åkte ja ju till farmor när jag väl kom dit gjorde jag inte ett skit.Gick och la mig ca 8 somnade jag typ 2.Låg och kollade på film.
Idag vaknade jag oss farmor sen har jag bara varit där och tagit det lungt.Sen när ja och mamma komm hhem så rök de från huset som fan och brandlarmet.Skrek som en stucken gris,hahaha min överdrivet "smarta"bror försökte rosta mackor.Så dom började på något höger att brinna haha shit de stinker fortfarande Brända bröd i hela huset.Så jävla skabbigt hela min jacka , blääää.men nu ska ja kolla påå film sen sova skolan imorgon.

varför blev allting så fel för ?.saknar mitt gamla liv :'/.


Idag är de farsdag på på onsdag var det 3 år sen du försvan, och om någon vecka din födelsedag. Saknar dig så oerhört mycket pappa. Jag älskar älskar dig så otroligt mkt hoppas du värkligen vet det. 

Johan andersson, älskad och saknad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0