.

Hejbloggen.
Igår fredag så, efter skolan drog ja hem fixade mig och sådär.Sen åkte ja och handla med mamma sen möta jag upp ewepå skälby. Sen gick vi och möte upp derin vid tunneln.O så drog vi till vetterstorp vi kom ditt,Hadde trevligt lyssnade på bra musik och sjöng.Sen slutar mitt minne att funka. Men jag har fuckat till det ganska ordentligt :/,.
Idag, lördag är världens skit dag mår inge bra alls vill ha någon att prata med.Men de ffins ingen som värkar ha tid så jag pratar väl med mig själv.

im afraid i wont see you agin.:(

ALLT ÄR FUCKT UPP

Kommentarer
Postat av: jenny

kom och prata med mig robin. du är alltid välkommen och jag är ganska klok... ;) kram faster

2009-11-08 @ 13:18:55
URL: http://metrobloggen.se/attfangadagen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0