-*-

hejbloggen. har inte skrivit på ett bra tag. i Måndags så åkte jag hem efter skolan hämtade lite saker sen drog ja förbi ellinore och dom för dom har flyttat så dom bor typ vi skallberget :). Sen komm jag till mina syskon och mösss med dom hela kvällen :). igår (tisdag)-jag var ensam hemma med min lilla syster från typ halv 1 till 7 :) vi hadde kul.Vi lekte kurragömma och, kolla på film och spelade dator spel :).Helt okej, sen käkade vi mcd.Sen drog jag hem.Nä ja komm hem gick ja och la mig film sen sova.
Idag, jag vakande nyss ingen skola i dag är litte små sjuk ?.Så dde blir väl film och ligga och lata sig hela dagen ;).ska gå nu puss och kram från en nyvaken sur robbinandersson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0