hejhej,<3

Ja ! . Nu va det en stund sen ja skrev mitt liv rullar på .Igår red jag med camilla BIGFFUN<3. vi red typ mott hälla sen in i irsta området haha sen stanna vi vid macken ja gick in och köpte en macka sen stog vi där oc käka gissa om folk kolla ;D? . Sen så skulle vi hoppa en litten stock men blade hoppa 3meter upp i luften ah de blev som de blev efter de .hahaaha ,Sen såg vii två FETTA ÄLGAR så läskiga jag började iallafall tänkapå derin när ja såg dom men fyfan va rädd jag blev haha ,

IDAG : skolanförsenad som vanligt :) , sen typ bild började på en ny bild jag och wian gör likadan det komemr bli ffin ffint ;), sen sy-slöjd. började på ett ländtäcke till balde haha :D , de ska va typ mörk grönt med vita sömmar . och sen typ mörk bruna schakrutor på de Underbart vackert ;).,. derin hjälper mig ochså .sensvenska tal-nationela med derin vi rockade :D, hon fick G och jag fick VG :D <3 . ja de va ffunny , sen idrott tråååk som vanligt ,ska till rronja om en stund .. har massa roliga vidor ja lägger upp i kväll om ja pallar .LOVE YAH ALLL<3  ¤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0