SommarLooov

hej folket. Mitt sommarloov har väll startat bra fick iallfall
2vg 1ig resten G:) nöjdmed mina betyg .
i söndags drog jag och michelle utt med jimmypå eftermiddagen .och bada eller ah dom bada jag satt och skratta :).
senvart det dra hem fix. sen hem till jimmy kolla på film hemma 01:50.trevlig kväll japp, vi kollade på typ = baby sitter,knock knock ,city of amber typ? ...
måndag .vi vaknaadde fiiix .sen till färjan och hämta Patrik.ah det vart en litten insident på vägen hem men det ärvi tysta om haha ;P.. sen drog vi 3 och träffade jimmy sen drog vi ner och bada michelle och jimmy badade jag och patrik skrattade ;D. sen drog ,michelle och Patrik hem .jag ooch jimmy stannade och försökte fixa en båt gick de bra ? nejnej.
sen komm viking dom skulle göra något så jag följde med :P. dom hängde en gunga i ett rep från bron den e skit hög :O,sen skulle dom sitta på gungan hålla en typ lina sen sat någon på vattenskoter och körde så dom flög upp skit högt sen gunga dom de va ju kul och se men tro fan inte att jag prova :P... sen fick vi skälll av en gubbe eller jag fiick fast ja va helt oskyldig .så ja skrek litte på han sen försvan han .sen körde vi patrik till färjan sen hem käka chilla . :).sen drog vi till skaftömacken där jag får utt cig hehe . köpte cig sen hem en stund sen runt halv 10 drog vi hem till jimmy , sen skulle vi åka till bassholmen med vikings båt en snabb sväng JOTJENNA vi åkte till lysekil . Sat i hamnen och rökte vatten pipa eller ah viking gjorde förhan bodde oss den men ialf sen gick vi ochträffa patrik sen runt typ 00:30 åkte vi från lysekil ut till bassholmen. dom skulle driva med några tjejer som va på typ skol"haik"<-stavning?...sen så förde dom ett jävla liv där sen drog vi hem sen hem till jimmy hämta min tel som laddade oss han (den funkarigen =) ) sen drog vi hem tyo 02':00 sen vart de macka sen sängen .puss på kvällen :).
idag tisdag ....sitter och väntar på att våra hästar ska komma ÄNTLIGEN nu är det bara typ 1 timme kvar
hästSommar
molnet v mamadics
bilder kommer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0