hejhej,<3

förlåt för jag inte skrivit på ett tag men nu kommer de litte vad som hänt :)
SSöndag = Camilla sov oss mig vi vaknade min lille syster vär oss mig :) skojade litte med henne sen komm vanessa , Vi kollade på film och så sen gick vanessa ja och camilla käkade sen ville vi gå promenad ja hade tänkt björnön och tillbaks lagom promenad eller:P? , sen så sa camilla NEJ VI GÅR TILL TORTUNA :D? man bah hahaha eh ursäkta?, sen vart de gå ditt tog 3 timmar 20 minuter och 17´700 steg, vi var framme typ runt kvart över 11 sen skulle vi få GÅ hem :|? men som tur va fick vi skuss herre gud de va jobbigt haha vi hadde våra reflexs pinnar hahahha, sen så hadde jag dragit mjukisarna över min jacka så jag såg utt SOM JAN ENGHOLM HAHAHAHA, ingen bil ville lifta oss för jag vå så ful hahaha -.- ...... sen så drog vi ialf hem och ja gick och la mig o spana på film :) tack för dagen HAJEN,och bethemm :).

Måndag= Det vart skolan för min del komm liitte för senad , eller ah ganska mkt men de är ju inge ovanligt :P, sen så hadde ja en tråk skol dag , sen vart det kolbäck träfffa Elma det var ju kul tryckte i mig en hel pizz a sen gick vi tilll gården där va de massa tråkigt folk haha :) , sen rökte vi inne vi förstörde gardiner vi gjrode KAOS som vanligt och så klart är man inte välkommen i den gården nå mer för någon HORA golade ner mig jaja sen träffade vi michaela och fick en cigg av henne (tack:)) sen vart de åka till viksäng och tråka innee, ja PUSS PÅDAGEN :),

Tisdag = idag har de bara varit skolan kommförsent som VANLIGT =)), Sen tråkade ja me massa skit lektioner :), sket i matten tillsammans med min dergo :), sen såförsökte vi ringa fjallar i wenströmska haha gick inge bra :), sen IDROTT :|, omg döda mig sprang utan att stanna i 15 min jupp jup, ja e duktig fast när ja va klar DAMN ja va död :| fyfan har fortfarande ont i hjärtat sen vart de iallafall viksäng och träffa bethemm nu ska ja vara med henne idag hoppas ja så Nu ska vi kolla på filmpuss skriver mer i kväll LOVE YAH ALL<3


i dont whant to waste my love/my tears on you beby give me youre love or have it fore youre self dont play whit me anymore ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0