Tisdag*

Hejbloggen.Vaknade klockan halv nio.Drog till bussen med Derin,satt och lyssnade på musik i min nya älskade Samsung jet.Sen var de skolan jag jobbade litte och Derin satt och läste twilight heladagen.Sen hade vi svenska c,skulle skriva om något brev de va fett drygt men de fick fungera.Ska ha massa prov snart,men thailands resan ska bli underbar en vecka och sex dagar kvar.Sen blir de tack och goodbye men komer själv klart blogga därifrån.Ska bli massa video bloggar.På tal om video bloggar så kommer de en ny med mig och derin ikväll.Nu ska jag städa och åka med mamma till siba.Tråkigt men behövligt .



Kommentarer
Postat av: Anonym

liTE inte me två t ?????vrf ha en blogg om man inte kan stava???? :S

2009-12-05 @ 13:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0