Tisdag*

Hej bloggen. Har försökt logga in i tjugo minuter utan framgång med det gick till slut.Skam den som ger sig.Idag drog jag till bäckby med Derin.Vi satt inne i bibloteket och pratade.Sen gick jag hem till Ronja en sväng hon var trött och då blir hon sur, jag tycker så klart de är skit kul men hon va riktigt på hugget.Så jag skulle kila hem men på vägen hem möte jag Wian så jag gick tillbaka till bäckby med henne.Så vi hängde där ett bra tag och träffade hennes vänner.Sen så gick vi hem och pratade om massor utav saker.Det var skit länge sen jag och wian pratade så de var jätte trevligt.Själv klart var jag nyss ute och rökte och pratade med Derin.Så vi spelade in dagens bloggvideo. Lucka nmr ett komer här. Enjoy



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha ja D Ö R

2009-12-01 @ 21:52:06
Postat av: Anonym

hahahha ja D Ö R

2009-12-01 @ 21:57:42
Postat av: Anonym

hahahahahahhaha derin är en pärla försätt med julkalendern<33

2009-12-01 @ 23:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0