Thailand

Hejbloggen,Nu är jag i thailand och det är super varmt alltså inte för att låta konstig men det är nästan för varmt. ärligt talat jag dör men de e fett skönt ska ni veta.Har inte haft tid att skriva kom igår klockan fem på morgonen.Sen blev de ut och parta litte med gammla kompisar sen sovvvvaa.Men vi hade riktigt kul faktiskt,först walking street sen karoke. Men jag ska lägga upp några video bloggar och så men de får bli senare eller imorgon för nu ska ja hämta krafter för att klara av en trevlig long natt.Men ni får ha det super skönt i snön.Skakila ut och sola haha.Jag evt att ni är avundsjuka :).fortsätt läsa . (Tack till alla som skriver sms #det är gratis för er men inte för mig#.
Derin: jag ringer dig i morgon jag måste säga en sak haha du kommer dö av garv puss pa er alla

Kommentarer
Postat av: jenny

kram från farmor och jenny

2009-12-16 @ 11:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0