Thailand*

Hejbloggen, iförregår så var jag värkligen skit trött.Hade typ inte sovit,så skulle viner till soi 7 och walkingstreet.För våran nya svenska kompis Jocke skulle ju åka hem.Alltså jag var helt död då menar jag död.Satt typ och sov,men det varade inte länge för precis brevid baren vi satt i började dom med någon jävla snakeshow.Dom som känner mig vet nog värför jag sprang där ifrån.Alltså jag har precis förståt att thailändare är galna.En fett jävla kobra och en boa ,båda ormarna var helt cp dom attakerade och huggdes som dårar och thaiorna skrattade och hoppade runt för att inte bli bitna.Alltså fyfan de var riktigt sjukt så jag flydde fältet kan man ju säga.Sen skulle mamma och company till ett disco men de orkade jag faktiskt inte,så jag åkte till hottelet.

Igår,var de ju då tisdag och då är de en jätte stor marknad alltså varje tisdag så jag drog ditt.Tro mig de är inget ja vill göra om de är som 3 fotbollsplaner med ca 1000 männsikor. Alla trängs och så är de så varmt så man bara vill dö men ´ja kämpade på och letade efter dessa jävla addidas jackor,Utan större framgång.Om jag inte hade lovat hade jag skitit i dom där jävla osynliga jackorna.Men ja ska leta ikväll på beachroad, de lilla ja lyckades hitta var

-1par jeans till mig

-1skit söt rosa prinsses tröja till farmor hhaha.

-6 filmer bla 2012,newmoon,Avatar

-1 tröja till min lilla kussin

-1 mobil skydds sak med stitch på haha :).

-2 T-shirts

Ja så är de sen gick ja och moffade mcdonalds,så otroligt gött.Sen gick ja hem och kollade på 2012 och faktiskt var den helt okej alltså jag trode typ man skulle få vänta en time innan saker började hända men så var inte fallet.och så kollade jag själv klart på newmoon,jag älskar filmen stort.Ska kolla på den ikväll igen klockan är väl typ halv 4 i sverige men här är den fucking halv tio på morgonen.Ikväll så ska jag faktiskt ringa en gammal kommpis som ja känt sen 06 stöte på henne igår när ja gick en liten sväng.Så liger det till men nu ska jag äta något är skit hungrig.Som vanligt och faktiskt så ska jag ringa derin haha hon kommer döda mig de är ju mitt inatten.

pussssssssssss <3


Kommentarer
Postat av: farmor

en jättekram från farmor.. längtar efter dig.

2009-12-24 @ 09:44:20
Postat av: jenny

farmor kommer att bli såååå söt i den tröjan... kram jenny

2009-12-30 @ 12:01:41
URL: http://www.metrobloggen.se/attfangadagen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0