Söndag *

Hej bloggen nu ska jag mitt i packningen ta mig tiden att lägga upp bilder på min nya look.Idag har ja träffat foolk och tagit farväl Derin var jobbigast.Vill gråta haha kommer sakna min ghettogirl.Men ja kommer video blogga så mkt det går , så ni kommer va uppdaterade till hundra procent,Men ska forsätta fixa inföör THAILAND wiiie ja e så förväntans full.Det ska bli så underbart.Älskar er alla till tussen älska och sakna mig :O:O.
Daniel from jag älskar dig storebror allt kommer ordna sig .<3
TheNewClassic.

Thailand 07-08



Derin i will miss you Thailand 07-08



Kommentarer
Postat av: DERIN

SÅ SÖÖÖT ! KOMMER SAKNA DIG MEST BROR ! DU E EN STOR DEL AV MITT LIV <33

2009-12-13 @ 23:23:09
Postat av: linn :D

VA FIIIINT DU KLIPPT DEJ !!! :D

saknar dej STOOOORT!<3

2009-12-21 @ 12:06:20
Postat av: linn :)

HAR DU KLIPPT DEEJ ?! :D va fin du blev robbin! SAKNAR DEJ OTROLIGT ! PUSS <3

2009-12-21 @ 12:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0