Måndag morgon* min resa är här med förklarad startad

hejbloggen,Det fick bli ett sista inlägg här nu ska jag glida ner och äta frulle.Sen sticker vi :).Nu har både Mamma och Robert vaknat till liv eller Robert ligger fortfarande halv död men de ska vi ändra på.Mamma tkr typ ja e sjuk som pallade vara vaken hela natten men de behövdes hade ärligt inte förberät ett skit.Fixade allt på en natt :P,Hoppas bara inget är glömmt nu.Jag kommer sakna er alla så enormt mkt, men lova att ni följer min blogg varje dag.Har jag för lite besökare så kommer ja inte orka vara aktiv ifrån thailand så kolla på .Men jag ligger typ 7 timmar före så de kommer säkert bli inlägg på dem mest skumma tiderna.Ja ska försöka koppla upp mobilen på arlanda om jag hittar något trådlöst internet.Jag har ju värsta surf mobilen ju ?.Ska försöka uttnytja de :P.Aja vi får se hur de går annars kastar ja in ett inlägg när ja kommit fram och slagit mig till ro.ÄÄLSKA OCH SAKNA MIG (K)


Kommentarer
Postat av: faster jenny

jätte fint!!!!!!!!!!!!!!!!!! du passar jättebra i ditt nya hår. ha en riktigt skön semester nu. kram

2009-12-14 @ 08:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0