Lördag nattttt*

Hejbloggen, Har klippt av mig håret coooolt va ?.Fatta att jag vågade, alla tkr de är skit snyggt och att jag passar super i det själv har jag ingen komentar.Imorgon åker ja till thailand.Ska bli underbart ska ni veta, ska hade så gött.
Jag har köpt lite nya kläder en ny vinter jacka ett par nya chinos ett par addidas prassel byxsor :).Haha en liten rolig sak som hände i går alltså ja måste berätta.Jag gick själv på stan skulle köpa ett par chinos.Då var det en pappa och en dotter som prata så sa dottern typ jag vill värkligen ha den här,då sa pappan då ska du så klart få den.Då tänkte jag herregud rikemansfolk som köper på mq.Men hallå jag galloperade ju själv emott kassan med ett par chinos liksom tyg byxsor för 1000kr ? hhahaha alltså ibland kan de bli så fel ?.Men men nu e jag död trött vi hörs. PS jag älskar fortfarande min blogg lika mkt fast jag inte haft tid att skriva ocj bilder på min nya look kommer i morgon tror jaag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0